Energie

MOL ratează „la mustaţă“ pragul de 1 mld. euro al afacerilor în România, dar îşi creşte profitabilitatea

În prezent, reţeaua de benzinării a MOL România are 147 de puncte de alimentare

În prezent, reţeaua de benzinării a MOL România are 147 de puncte de alimentare

Autor: Roxana Petrescu

05.05.2014, 00:08 243
MOL România, al patrulea jucător ca mă­rime de pe piaţa petrolieră locală, a ajuns anul trecut la afaceri de 979 de mi­lioa­ne de euro, în creştere cu 5% com­pa­ra­tiv cu 2012. MOL ratează astfel cu puţin in­trarea în „clubul miliardarilor“ din Ro­mâ­nia, dar îşi îmbunătăţeşte profita­bili­ta­tea şi anunţă investiţii de 10 mil. euro pen­tru anul acesta, mai ales în ex­tin­derea reţelei.
 
Potrivit datelor furnizate de companie, anul trecut MOL a finalizat exerciţiul fi­nan­ciar cu un profit net de 20,3 milioane de euro, în creştere cu aproape 19% faţă de 2012. Astfel, marja de profit a companiei a crescut de la 1,8% la 2,1%.
 
WikiZF: Profilul companiei MOL România Petroleum Products S.R.L.
 
„Principalul motiv pentru majorarea cifrei de vânzări este creşterea volumelor vândute. Totalul vânzărilor retail ale MOL Ro­mânia în 2013, în volum (inclusiv car­buranţi, GPL şi lubrifianţi), a crescut cu 7%, la 503.000 tone, comparativ cu 469.000 de tone în 2012. Ca structură, vânzările de motorină au fost dominante, cu un volum de circa 365.000 de tone, în urcare cu 8% comparativ cu 2012, în timp ce vânzările de benzină au fost de aproximativ 133.000 de tone, în urcare cu 6% faţă de anul pre­cedent“, au explicat reprezentanţii com­paniei. Anul trecut, la nivel de piaţă media preţurilor la carburanţi s-a menţinut aproximativ la acelaşi nivel cu cel din 2012.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO