Energie

Petrom a vândut anul trecut cafele şi sendvişuri de 500 mil. euro. Circa 15% din businessul din benzinării vine din magazinele de lângă pompe

Petrom a vândut anul trecut cafele şi sendvişuri de...

Autor: Roxana Petrescu

13.06.2016, 00:08 517
Petrom, cel mai mare vânzător de benzină şi motorină din România, a înregistrat anul trecut încasări de circa 2,2 mld. lei (500 mil. euro) din produsele şi serviciile non-oil, segment care a ajuns unul dintre cele mai importante elemente de diferenţere din retailul de carburanţi.

Cu o reţea de peste 550 de benzinării, Petrom poate fi con­siderat cel mai mare pro­prie­tar de mici super­mar­keturi, compania petrolieră reuşind să genereze prin acest segment încasări mai mari decât francezii de la Cora, de exemplu, un business activ pe piaţa locală prin intermediul a 11 hipermarketuri.  

„În 2015, cifra de afaceri obţinută din comercializarea produselor complementare exprimată în lei a reprezentat 15% din cifra de afaceri totală a activităţii de comerţ cu amănuntul, în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior, reflectând îmbunătăţirea perfor­manţei şi rezultatul implementării concep­tului shop-inshop şi al altor par­teneriate strategice“, se arată în raportul anual al companiei petroliere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO