Energie

Şeful Siemens România: În orice ţară orientată către viitor, infrastructura reprezintă un domeniu-cheie

Germanii de la Siemens au avut mai multe contracte pe piaţa locală, oferind soluţii de electrificare şi automatizări feroviareţ

Germanii de la Siemens au avut mai multe contracte pe piaţa locală, oferind soluţii de electrificare şi automatizări feroviareţ

Autor: Mirabela Tiron

24.03.2016, 00:06 414
George Costache, CEO al Siemens România, un grup industrial activ pe piaţa locală de mai bine de un secol, spune că în orice ţară orientată către viitor, infrastructura reprezintă un domeniu-cheie.
 
„De aceea în România există loc de creştere pentru modernizarea soluţiilor de infrastructură în domenii precum cel feroviar, al energiei electrice, incluzând preocuparea pentru eficienţa energetică, sau al producţiei“, a declarat el pentru ZF, preconizând că 2016 va fi un an bun pentru com­pania cu activităţi în electrificare, automatizări şi digitalizare. 
 
Deşi România are una dintre cele mai lungi căi ferate, reţeaua feroviară funcţională este de 17.835 km, nu reuşeşte să fie şi competitivă la transportul feroviar, date fiind liniile de cale ferate neelectrificate. În  2015, viteza medie de circulaţie pentru un tren Interregio a fost de 57 de kilometri pe oră, iar pentru un tren Regio a fost de 40 kilometri pe oră, în timp ce trenurile de marfă au avut o viteză medie comercială de 19 kilometri pe oră, potrivit datelor ZF.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO