Energie

Vânzările MOL România au crescut cu 16% în volum la nouă luni. Motorina rămâne dominantă

Vânzările MOL România au crescut cu 16% în volum la...

Autor: Carol Dan

06.11.2015, 10:13 294
Vânzările retail ale Grupului MOL în România au crescut cu 21% în volum în trimestrul al treilea, respectiv cu 16% pe ansamblul primelor nouă luni ale acestui an, în principal ca urmare a extinderii reţelei de benzinării.
 
Astfel, volumele vânzărilor retail (inclusiv benzină, motorină, lubrifianţi şi GPL) s-au situat la 166 kilotone (kt) în perioada iulie-septembrie 2015, comparativ cu 137 kt în intervalul corespunzător al anului anterior. În primele nouă luni ale acestui an, volumul vânzărilor retail a fost de 433 kt, în urcare de la 373 kt în aceeaşi perioadă din 2014, potrivit datelor publicate vineri de grupul MOL în raportul trimestrial transmis investitorilor pe piaţa de capital.
 
În structura vânzărilor de carburanţi, motorina rămâne dominantă.  Vânzările de motorină au urcat cu 14% în volum în primele 9 luni, la 309 kt, respectiv cu 19% în al treilea trimestru, la 118 kt. În ceea ce priveşte benzina, volumul vânzărilor a fost de 112 kt în perioada ianuarie-septembrie 2015, în urcare cu 17%, în timp ce volumele din trimestrul trei s-au situat la 43 kt, în creştere cu 23%.
 
Pe ansamblul grupului MOL, volumul vânzărilor retail a urcat cu 10% în primele nouă luni, la 2,903 kt, ca urmare a cresterii cererii de carburanţi în regiunea Europei Centrale şi de Est. Grupul a înregistrat în trimestrul al treilea cel mai bun rezultat trimestrial din istorie, cu un profit operaţional  (clean CCS EBITDA) de 708 milioane dolari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO