Companii

Estée Lauder aşteaptă venituri de 10 mil. euro în acest an după un avans de 35% al businessului

Adrian Simionescu (39 de ani), country manager al Estée Lauder: „Suntem singura companie axată exclusiv pe segmentul de lux pe toate categoriile“.

Adrian Simionescu (39 de ani), country manager al Estée Lauder: „Suntem singura companie axată exclusiv pe segmentul de lux pe toate categoriile“.

Autor: Cristina Roşca

20.12.2016, 00:05 369

Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder a intrat pe piaţa locală acum circa 20 de ani şi a ajuns astăzi să fie activ atât în distribuţie, cât şi în retail şi să aibă afaceri de peste 10 milioane de euro.

Printre brandurile din portofoliul companiei se numă Bobbi Brown, Estée Lauder şi La Mer.

„Povestea Estée Lauder România a început acum mai bine de 20 de ani. Este drept însă că inţial, în 1995 la intrarea pe piaţă, compania se numea altfel, aşa că, oficial, Estée Lauder România sărbătoreşte 20 de ani abia anul viitor”, povesteşte la unul dintre primele sale interviuri Adrian Simionescu (39 de ani), country manager al companiei.

El îşi aminteşte că acum circa două decenii compania şi-a început activitatea cu 10 oameni, iar anul viitor va ajunge la peste 200 de salariaţi. În cee ce priveşte businessul, Estée Lauder România va închide anul calendaristic 2016 cu o cifră de afaceri netă de peste 10 mil. euro, în urcare cu peste 35% comparativ cu 2015, spune Simionescu. Businessul Estée Lauder în România, atât divizia de distribuţie, cât şi cea de retail, este operat de o singură entitate juridică. Compania Estée Lauder România a terminat anul trecut cu afaceri de circa 33 mil. lei (7,3 mil. euro) şi o marjă netă de profit de aproape 16%. Businessul a avut şi în 2015 o creştere similară cu cea estimată pentru acest an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO