Eurolines: Insolvenţele din turism nu i-au speriat pe clienţi. Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat în primul trimestru al anului cu 51%

11 apr 2017 Autor: Roxana Rosu

Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat în primul trimestru al anului cu 51% faţă de perioada similară din 2016, cele mai căutate destinaţii fiind România, Grecia şi Spania.

„Noi credem că această evoluţie, superioară creşterii industriei turistice din România, se datorează faptului că turiştii români pun din ce în ce mai mult accent pe siguranţă şi încredere“, declară Dragoş Anastasiu, preşedintele grupului Eurolines România. TUI TravelCenter, parte a grupului Euro­lines, a înregistrat în primele trei luni vânzări totale cu 30% peste nivelul de anul trecut.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.04.2017

 
Cuvinte cheie:
clienti
, insolventa
, turism
, romania
, vanzari
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide