Companii

Eximtur Cluj: Valoarea medie a pachetului pentru litoral a fost de 760 de lei per turist în sezonul estival. Compania se îndreaptă spre afaceri de 54 mil. euro

Lucia Morariu, preşe­dinte al Eximtur

Lucia Morariu, preşe­dinte al Eximtur

Autor: Simona Tatu

19.09.2017, 00:07 427

Agenţia de turism Eximtur a vandut vacanţe pe litoralul romanesc de peste 10 milioane de euro anul acesta, cu 8% mai mult faţă de anul precedent şi cu 42% peste nivelul din 2015.

Staţiunile din zona Năvodari şi Ma­maia au rămas şi în acest an pe primul loc în vanzările de pe litoral  ale companiei, pa­chetele de vacanţe din aceste zone ridi­candu-se la peste 4 mi­l. euro, media unui pachet per turist fiind de 2.758 de lei, respectiv 894 de lei.

Spre comparaţie, valoarea medie a pachetului pentru litoral a fost de 760 de lei per turist în sezonul 2017.

Eximtur estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri de peste 54 de milioane de euro, ceea ce înseamnă că pa­­chetele de vacanţe pe li­toralul din Romania re­pre­zintă aproape 20% din totalul vanzărilor.

"Voucherele de vacan­ţă au sus­ţinut creş­te­rea vanzărilor de sejururi pe litoral. Pană la finalul lunii iulie, Eximtur a vandut va­canţe pe vouchere de va­canţă de peste un milion de euro, în majoritate pentru vacanţele pe litoral", a spus Lucia Morariu, preşe­dinte al Eximtur.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO