Companii

Familia Costea vrea să pună 50 de magazine Secom pe harta farma

Lucia şi Andrei Costea

Lucia şi Andrei Costea

Autor: Corina Mirea

18.02.2016, 00:07 7743

Antreprenorii Lucia şi Andrei Costea, care au construit un business de 12 mil. euro şi 120 de angajaţi din importul şi distribuţia de suplimente alimentare naturale, vor să deschidă anul acesta două-trei magazine noi sub brandul Secom şi să încheie anul cu o reţea de retail formată din zece magazine.

Pariul soţilor Costea pe propria reţea de magazine a fost făcut în 2013, iar pe termen lung cei doi vor să ajungă la o reţea de 50 de unităţi în toată ţara.

„Am ales oraşele din provincie în funcţie de populaţie, de centrele universitare din zonă, dar şi de modul în care a evoluat portofoliul nostru acolo. Anul acesta vizăm vestul pentru noile magazine“, a spus pentru ZF Lucia Costea, managing partner al Secom.

Anul trecut, Secom, companie specializată în importul, distribuţia şi comercializarea de produse natu­ra­le pentru sănătate şi frumuseţe, a ajuns la afaceri de peste 12 milioane de euro, iar pentru anul în curs familia Costea estimează un nivel al afacerilor de 15,5 milioane de euro.

Produsele din portofoliul Secom, aduse exclusiv din SUA de la zece branduri, se regă­sesc în peste 7.000 de punc­te de vânzare în ţară atât în reţeaua proprie de ma­gazine, cât şi în farmacii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO