Companii

Fashion Days, magazin online de fashion, a înregistrat de Black Friday comenzi în valoare de 26 de milioane de lei, cu 50% mai mult faţă de ediţia din 2016

Fashion Days, magazin online de fashion, a înregistrat...

Autor: Alex Ciutacu

20.11.2017, 16:52 146

Retailerul online Fashion Days a înregistrat vânzări record de 26,2 milioane de lei de Black Friday 2017, în creştere cu 50% faţă de anul precedent.

Potrivit datelor furnizate de firmă, peste 300.000 de comenzi au fost plasate cu ocazia reducerilor de Black Friday, iar valoarea medie a unei comenzi a fost de 380 de lei.

Numărul utilizatorilor de smartphone-uri crescând exponential, 65% dintre comenzi au fost făcute direct din aplicaţia de mobil a retailerului. De asemenea, traficul cumulat desktop – mobil a fost mai mare de 20 de ori decât o zi obişnuită, înregistrând peste 1,5 milioane de vizitatori.

 „Traficul pe mobil a fost cel mai mare de până acum, numărul de comenzi plasate s-a situat, de asemenea, la cel mai înalt nivel, iar bugetul clienţilor pentru obiecte vestimentare şi încălţăminte a fost peste aşteptări”, declară Robert Berza, General Manager Fashion Days

Cele mai cumpărate branduri de lux au fost: Valentino, Prada, Furla, Tissot, Diesel Black Gold şi Max & Co. Aceste produse de lux au reprezentat 10% din totalul vânzărilor înregistrate cu ocazia Black Friday.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO