Companii

Fashion Days: Piaţa de fashion online va depăşi 200 milioane de euro anul acesta

Răzvan Predica

Răzvan Predica

Autor: Ioana Nita

26.07.2016, 00:07 1291

Vânzările online de articole de modă - îmbrăcăminte, încălţămin­te şi accesorii, vor înregistra anul acesta o creştere de 25% pe plan local, piaţa de profil ur­mând să de­pă­şească astfel pragul de 200 de mi­lioa­ne de euro, po­trivit repre­zen­tan­ţilor Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România.

„Anul asta preco­nizăm o creştere de 25% pentru vânzările online de fashion, ceea ce va în­semna că piaţa de profil va ajunge per total la circa 215 mi­lioane de euro“, a declarat pentru ZF Răzvan Predica, advisor în boar­dul Fashion Days şi director finan­ciar în cadrului grupului eMag, care a cum­părat anul trecut retailerul online de modă.

În 2015, piaţa locală de fashion online s-a situat la aproximativ 170 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2014, vânzările articolelor de modă re­pre­zentând circa 10% din totalul comerţului electronic. 

„Suntem încă o piaţă care cum­pă­ră pe bază de preţ. Decizia de cum­pă­rare se bazează în pro­por­ţie de 65% pe preţ, conform studiilor“, a punctat Predica.

Grupul  Fashion Days, prezent şi pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat anul trecut vânzări de peste 130 milioane lei în România, cu 25% mai mult comparativ cu 2014.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO