Firma de training Valoria lansează o nouă linie de business şi vrea afaceri cu 400% mai mari în acest an

13 feb 2018 Autor: Roxana Rosu

Valoria, companie ce oferă servicii de training, consultanţă şi executive coaching, intră pe segmentul studiilor de piaţă, bazându-se pe cererea tot mai mare pentru astfel de produse.

„Ne pare bine să contribuim la consolidarea mediului de business din România. Prin studiile pe care le-am realizat până acum am furnizat încredere managementului companiilor pentru a lua decizii oportune şi informate. Dacă acum câţiva ani erau puţine informaţii disponibile cu privire la subiecte precum utilizarea dispozitivelor mobile, centrarea pe client sau digitalizarea companiilor din România, astăzi companiile primesc informaţie relevantă din studiile pe care le realizăm customizat pentru fiecare companie sau industrie”, a declarat Elena Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions.

Noua linie de servicii va oferi clienţilor studii realizate prin metodele CAWI  (computer-asisted web interview) şi CATI (computer-asisted telephone interview) care vor măsura, de exemplu, notorietatea brandului în piaţă, satisfacţia clienţilor sau alţi indicatori de performanţă ai companiei, relevanţi pentru luarea deciziilor. Valoria va realiza şi studii interne cu privire la satisfacţia angajaţilor sau analize de diagnoză a proceselor în cadrul companiilor.

„Ne propunem să creştem importanţa cercetării de business în România. Colectarea în timp real a informaţiilor relevante din mediul online şi de pe dispozitivele mobile este ingredientul cheie care dă precizie, viteză şi pertinenţă cercetărilor pe care le realizăm pentru clienţi. Valoria integrează tehnici diferite de realizare a cercetărilor şi oferă informaţia la o rezoluţie clară a comportamentului subiecţilor ţintă”, a mai spus Elena Badea.

 

 
Cuvinte cheie:
studiu
, piata
, intrare
, training
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide