Companii

Georgescu, Kandia Dulce: Vânzările de ciocolată au crescut cu 7-8% de la începutul anului. Românii cumpără dulciuri mai mult decât în trecut

Georgescu, Kandia Dulce: Vânzările de ciocolată au...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

23.11.2014, 09:00 569
Vânzările de ciocolată au crescut cu 7-8% de la începutul anului, în condiţiile în care românii au început să cumpere mai multe dulciuri, lucru normal pentru că puterea de cumpărare a crescut, infrastructura comercială s-a mai dezvoltat şi există mai mulţi jucători pe piaţă, este de părere  Mihai Georgescu, managing director al Kandia Dulce.
 
„Segmentul de tablete de ciocolată este o zonă care a performat în acest an destul de bine, a avut un procent de creştere de 7-8%. Eu cred că românii cumpără dulciuri mai mult decât în trecut şi este normal să se întâmple acest lucru pentru că puterea de cumpărare a crescut, infrastructura comercială s-a mai dezvoltat, există mai mulţi jucători pe piaţă. Există un mix de elemente care nu are cum să nu susţină consumul”, a spus Georgescu.
 
Pe de altă parte, preţurile boabelor de cacao, principala materie primă pentru ciocolată, au crescut pe bursele internaţionale în medie cu 35% de la începutul anului şi se apropie de un nou nivel record, arată o analiză a ZF pe baza datelor de la International Cocoa Organization. În luna octombrie a acestui an, o tonă de cacao a ajuns în medie la 3.100 de dolari.
 
Creşterea se reflectă deja în ajustările de preţ la produsele din ciocolată, dar că nu vede o reacţie a consumatorilor la aceste schimbări.
 
„Este un procent de creştere de aproximativ 10%, dar aplicat la valori de 2-3 lei pentru un produs nu înseamnă o valoare nominală în plus extraordinar de mare care să afecteze consumul”, precizează Georgescu. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO