Companii

Ghiţă Măcelaru’, un brand cu vânzări de 1,7 mil. lei. „Nu facem nimic industrial, ci după reţete tradiţionale“

Gheorghe Cionca, administratorul carmangeriei Carm Rustic: Este foarte greu să găsim forţă de muncă. Abia am găsit doi măcelari. Nu se găsesc nici brutari sau şoferi în zonă, meserii pentru care există cerere la noi.

Gheorghe Cionca, administratorul carmangeriei Carm Rustic: Este foarte greu să găsim forţă de muncă. Abia am găsit doi măcelari. Nu se găsesc nici brutari sau şoferi în zonă, meserii pentru care există cerere la noi.

Autor: Roana Rotaru

19.10.2017, 00:06 1033
Carm Rustic, o afacere de familie din Pecica, judeţul Arad, cu afaceri de 1,7 mil. lei în 2016, produce circa 50 de kilograme de me­zeluri pe zi mar­ca Ghiţă Mă­cela­ru’ pe care le vinde prin cele patru ma­gazine ali­mentare pro­prii din judeţul Arad. „Anul acesta ne aşteptăm la o creş­tere a cifrei de afaceri datorită des­chiderii unui nou magazin. Practic, vom avea vânzări mai mari cam cu 3.000 de lei pe zi, ceea ce înseamnă în jur de 1 mil. lei în plus pe an“, a declarat pentru ZF Gheorghe Cionca, adminis­tra­­torul car­man­geriei Carm Rustic, o com­panie sub care operează şi cele patru maga­zi­ne alimentare proprii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO