Fabrica de Lapte Braşov, filiala locală a grupului elen Olympus şi producătorul lactatelor Olympus, Oly şi Familia Braşoveanu, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 85 de milioane de euro, în creştere cu peste 10% faţă de anul precedent, conform companiei.
Astfel, compania se îndreaptă cu paşi repezi spre podiumul din piaţa lactatelor, unde liderii sunt Albalact, Danone şi FrieslandCampina (Napolact). Piaţa lactatelor se ridică la aproape 1 miliard de euro anual.
„Anul 2016 a fost un an productiv din mai multe puncte de vedere. Estimările noastre iniţiale s-au confirmat, prin creşteri în volume şi vânzări cu până la 12%. De asemenea, gradul de adoptare a produselor noastre de către consumatori este în continuă creştere, în special pe segmentul iaurturilor şi al produselor bio“, a declarat pentru ZF Athanasios Giannousis, director comercial al Olympus în România.
Grupul elen a ridicat o fabrică de la zero în 2011 în judeţul Braşov, în total investind în România de la intrarea pe piaţă, în 1999, peste 100 mil. euro. Iniţial, cea mai mare parte din producţie pleca la export. În prezent, exportul a coborât la 60% din producţie.