Companii

Grupul farmaceutic Dona a ajuns la afaceri de 230 mil. euro, cu 327 de farmacii şi pariază pe extindere în oraşele mici şi medii

Grupul farmaceutic Dona a ajuns la afaceri de 230 mil....

Autor: Georgiana Mihalache

06.03.2018, 14:03 965

Lanţul de farmacii Dona, al treilea jucător din piaţa de profil, înfiinţat de Eugen Banciu, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 230 de milioane de euro, în creştere cu circa 20% faţă de 2016, potrivit calculelor ZF. Anul trecut, Dona a investit 5 milioane de euro pentru construcţia depozitului de medicamente, achiziţia de licenţe şi reamenajări de farmacii, iar lanţul farmaceutic cuprinde în prezent 327 de unităţi la nivel naţional.

 „În următorii ani, Grupul Dona îşi va continua dezvoltarea accelerată atât în distribuţia de medicamente, cât şi în retail, prin achiziţii şi parteneriate în franciză Farmacia Dona. Găsim că există destul potenţial de creştere a afacerii noastre şi păstrăm o atitudine colegială în piaţă, suntem deschişi la colaborarea cu ceilalţi distribuitori, chiar dacă au lanţuri de farmacii care par concurente”, a spus Eugen Banciu, preşedintele Dona.

Pentru 2018, reprezentanţii companiei îşi propun creşterea cu 21,5% a cifrei de afaceri, susţinută în special de dezvoltarea activităţii de distribuţie şi a reţelei de farmacii care operează sub brandul Dona. Bugetul de investiţii pentru anul acesta este de 4 milioane euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO