Companii

Grupul polonez de modă LPP: România este piaţa cu cea mai mare creştere a vânzărilor/mp, peste 10% în T1

Primul magazin al polonezilor de pe plan local a fost deschis în aprilie 2008 sub brandul Reserved

Primul magazin al polonezilor de pe plan local a fost deschis în aprilie 2008 sub brandul Reserved

Autor: Cristina Roşca

18.07.2018, 00:05 1094

♦ Grupul polonez LPP a intrat pe piaţa de modă din România acum circa un deceniu, iar în 2014 a început să se extindă mai agresiv, aducând treptat toate cele cinci branduri: Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp şi House.

Retailerul a obţinut în primul trimestru al acestui an, cele mai recente date, încasări de aproape 1,6 mld. zloţi (370 mil. euro), în urcare cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Compania nu oferă date defalcate pe ţări privind vânzările, însă anunţă că România a fost una dintre ţările cu cele mai bune evoluţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO