Companii

GSK a primit acordul Concurenţei pentru vânzarea diviziei de distribuţie către Interbrands

Rand Sherif, CEO al Interbrands Marketing & Distribution: Compania Interbrands este de foarte mult timp interesată de piaţa farmaceutică

Rand Sherif, CEO al Interbrands Marketing & Distribution: Compania Interbrands este de foarte mult timp interesată de piaţa farmaceutică

Autor: Corina Mirea

17.03.2016, 00:05 278
Grupul britanic GlaxoSmithKline (GSK), care a renunţat în luna decembrie a anului trecut la producţia de medicamente de pe piaţa locală, închizând fabrica Europharm din Braşov, a primit la începutul lunii martie „undă verde“ din partea Con­siliului Con­cu­renţei şi pentru vânzarea diviziei sale de distri­buţie de pe plan local.
 
Britanicii au „bătut palma“ pentru vân­za­rea Europharm Distribuţie în octombrie 2015 cu grupul de distribuţie din sectorul FMCG Interbrands.
 
„Consiliul Concurenţei din România a aprobat tranzacţia încheiată între holdingul de com­panii ce deţine GSK Plc şi Interbrands Marketing & Distribution cu privire la vân­zarea acţiunilor Europharm Distri­buţie către aceasta din urmă. Perioa­da de tranziţie va dura apro­ximativ şase luni, timp în care Europharm Distribuţie va rămâne integral la GSK şi va continua să fie administrată ca parte a Grupului GSK“, potrivit infor­maţiilor transmise de reprezentanţii GSK în România.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO