Companii

Hipermarketurile intră tot mai puternic în lupta pentru cele 16 mld. lei pe care românii le cheltuie pe modă

Hipermarketurile intră tot mai puternic în lupta pentru...
27.09.2017, 00:07 675

Lanţurile de hipermarketuri şi magazinele de discount încearcă să mănânce o felie tot mai mare din piaţa locală de modă, evaluată la 16 mld. lei, astfel că îşi lansează colecţii de designer sau deschid magazine specia­liza­te. Românii cheltuie anual 500 - 600 mil. lei pe haine şi încălţări cumpărate de la Carrefour, Auchan sau Lidl, unii dintre cei mai puternici jucători din piaţa de profil, conform estimărilor ZF.

Discounterul german Lidl a lansat recent o colecţie de modă în parteneriat cu fotomodelul internaţional Heidi Klum, colecţie care este disponibilă temporar într-un magazin dedicat, dar şi în toate celelalte peste 200 de unităţi ale reţelei. Această lansare vine să completeze portofoliul deja existent al retailerului care are permanent în magazine o secţiune de haine şi încălţări.

Moda în ansamblul său este un segment cheie pentru retaileri, iar un exemplu este chiar decizia Auchan de a deschide magazine dedicate de modă sub marca proprie In Extenso. Astfel, în vara acestui an Auchan a deschis cel de-al şaselea magazin In Extenso, în Galeria Comercială Auchan Ploieşti, cu o suprafaţă de vânzare de 510 mp. „Gama de produse non alimentare este de importanţă strategică pentru noi. Suntem (...) retailerul cu cea mai diversificată gamă de produse din această categorie“, spun şi reprezentanţii Carrefour.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO