Igor Tikhonov, preşedintele Ursus Breweries, liderul pieţei locale de bere, spune că încrederea consumatorilor români în economie a rămas mare şi aceştia au continuat să cheltuiască, lucru care s-a văzut şi în businessul companiei, care a avut un trend pozitiv anul trecut.
„Anul trecut a fost unul foarte bun pentru Ursus Breweries, toate cele trei branduri mari din portofoliu, şi anume Ursus, Timişoreana şi Ciucaş, au crescut în 2016. De asemenea, şi portofoliul nostru premium a avut o evoluţie pozitivă. Practic, compania a avut o creştere de mid single digit (în jur de 5% - n.red.), acest rezultat fiind unul foarte bun. Acest lucru ne arată faptul că încrederea consumatorului a rămas mare şi oamenii au continuat să cheltuiască“, a declarat Igor Tikhonov într-un interviu acordat ZF, primul de după intrarea producătorului român sub umbrela grupului japonez Asahi. Avansul înregistrat de companie vine în condiţiile în care piaţa berii a stagnat anul trecut la 15,8 milioane de hectolitri, adică un consum de 80 de litri per capita.
În 2015, compania a realizat o cifră de afaceri de 1,58 miliarde de lei (peste 350 mil. euro), clasându-se pe prima poziţie în industria berii. Rezultatele pentru anul calendaristic 2016 nu sunt încă disponibile.