IMM-urile încep să devină un consumator tot mai mare de servicii, fie că vorbim de cele medicale, de transport, de design sau de audit. În plus, noua generaţie de antreprenori, care are deja experienţa în multinaţionale unde fidelizarea angajaţilor prin beneficii este un „must”, au învăţat lecţia şi atrag angajaţii în acelaşi fel.
„Antreprenorii tineri din România vin cu o altă mentalitate. Sunt mai orientaţi către echipă, văd în perspectivă businessul. Iar acest lucru se reflectă în felul în care răspund nevoilor angajaţilor lor. Noi am introdus abonamentele medicale pentru IMM-uri pentru că am avut cerere. Sunt foarte mulţi foşti corporatişti care se gândesc să pună pe picioare afaceri proprii şi care vin înspre noi. La rândul lor, au beneficiat de abonamente medicale când au fost angajaţi, deci cunosc beneficiile acestora. Mai mult, sunt conştienţi că sănătatea angajaţilor lor e vitală pentru sănătatea întregului business. Aceasta e mentalitatea noului val de angajatori din România”, a declarat Fady Chreih, CEO al reţelei de sănătate Regina Maria, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa serviciilor medicale private.