Companii

Importatorul cosmeticelor Givenchy, Hermes şi Versace: Piaţa neagră este o problemă şi în segmentul produselor de lux

Importatorul cosmeticelor Givenchy, Hermes şi Versace:...

Autor: Cristina Roşca

10.11.2013, 19:50 5195

Niran Co. Products, care im­portă unele dintre cele mai importante branduri de parfumuri şi cosmetice de lux din lume precum Givenchy, Ver­sace sau  Nina Ricci, vinde anual în România, prin intermediul lanţurilor mari precum Sephora, Douglas sau Marionnaud şi al retailerilor inde­pendenţi, 180.000 – 200.000 de sticluţe de parfumuri, acest segment con­tribuind cu 70% la cifra de afaceri a companiei.

„Produsele selective (de lux -  n. red.) din portofoliul Niran se distribuie în marile lanţuri de parfumerii din toată ţara, cum ar fi Sephora, Douglas, Marionnaud, B&B Collection, dar şi alte magazine independente. Situaţia este diferită în cazul Bourjois, singurul brand mass market din portofoliul nostru, produsele găsindu-se şi în farmacii sau hipermarketuri“, spune Hussein El Jamil, acţionarul majoritar şi cel care conduce afacerile companiei în România.

Compania Niran Co. Products este unul dintre cei mai vechi jucători de pe această piaţă, cu aproape 20 de ani de prezenţă. Importatorul este condus şi controlat de omul de afaceri libanez Hussein El Jamil, absolvent al Fa­cultăţii de Administrarea Afacerilor şi Management din Liban şi al unui MBA în domeniul transportului ma­ritim în Marea Britanie.

Înainte şi după absolvirea studiilor el a deţinut mai multe funcţii de top management în cadrul afacerii familiei sale din industria maritimă.

Ulterior s-a im­plicat în dezvoltarea şi admi-nistrarea unor proiecte de investiţii în sectorul maritim, energie şi distribuţie în estul Europei şi Orientul Mijlociu. În 1994 a deschis businessul de cosmetice şi parfumuri de lux din România.

Cine cumpără

Clienţii companiei sunt în general persoane cu vârsta de peste 18 ani, cu venituri medii şi mari, care duc o viaţă activă, dar care merg la shopping şi urmează tratamente de înfrumuseţare.

Piaţa parfumurilor şi cosmeticelor de lux este împărţită între clienţi fideli, clienţi care se plimbă de la un brand la altul şi clienţi noi.

Citiţi continuarea articolului aici

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.11.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO