Companii

Ingo Nissen, ParkLake Plaza: Mallul e ca un copil mic, acum învaţă să meargă. Abia după doi-trei ani putem spune că devine o destinaţie

Ingo Nissen

Ingo Nissen

Autor: Alina-Elena Vasiliu

04.09.2017, 00:07 779

♦ Suma totală investită în ParkLake Plaza, de 185 mil. euro, a fost împărţită în mod egal între dezvoltatorii imobiliari Sonae Sierra şi Caelum Development ♦ Targetul dezvoltatorilor a fost de 10-11 milioane de vizitatori în primul an, iar proprietarii spun că ţinta este realizabilă ♦ Mallul a fost deschis în septembrie 2016.

Dezvoltatorii centrului comercial ParkLake Plaza din Bucureşti vor deschide aproximativ 20 de ma­ga­zine noi în următoarele şase luni, ca­re se vor adăuga celor 222 pe ca­re mallul le are în prezent. La un an de la inaugurare, dez­vol­tatorii spun că centrul co­mercial mai are nevoie de timp pentru a se poziţiona în piaţă şi pentru a se putea compara cu alte malluri cu tradiţie din Bucureşti.

„În ultimele şase luni, numărul de vizitatori a crescut cu 35%. De asemenea, vânzările din luna iulie au fost cu 25% mai mari faţă de luna februarie, în condiţiile în care creşterea în piaţa de retail din Bucureşti a fost mai redusă“, spune Ingo Nissen, managing director în cadrul companiei portugheze Sonae Sierra, unul dintre cei doi dezvoltatori ai ParkLake, din parcul Titan.

La investiţie a luat parte şi dezvoltatorul irlandez Caelum Development. Suma totală investită în proiect, de 185 de milioane de euro, a fost împărţită în mod egal între cei doi dezvoltatori, după cum spune Nissen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO