Companii

Într-un oraş cu 250 de unităţi ale reţelelor străine: Cum rezistă de 19 de ani un supermarket de 100 mp din Bucureşti, cu vânzări de 1,3 mil. euro pe an

Într-un oraş cu 250 de unităţi ale reţelelor...

Autor: Cristina Roşca

22.01.2013, 00:09 19886

"Faptul că suntem deschişi non-stop ne oferă un avantaj în lupta cu concurenţa. Deja ştim că dimineaţa vin cei care merg la serviciu şi care opresc pentru cafea, ţigări şi poate o gustare lejeră pentru la muncă. Apoi vin persoanele de vârsta a treia, iar începând cu ora 11 vin angajaţii companiilor care au birouri în zonă", povesteşte Liliana Comăneci, direc­torul general şi proprietarul magazinului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO