Companii

Investitiile in comunicare au majorat afacerile Delaco cu 55%

04.02.2009, 19:43 36

Producatorul si distribuitorul de branzeturi Delaco din Brasov a finalizat anul trecut cu o cifra de afaceri de 185 de milioane de lei (50 de milioane de euro), in crestere cu 55% fata de rezultatele obtinute in 2007. In aceeasi perioada profitul companiei s-a dublat, la aproximativ 6 milioane de lei (1,6 mil. euro). "Rezultatele inregistrate vin ca o consecinta a dublarii vanzarilor pe segmentul de cascaval", a declarat Tudor Comaniciu, director general al Delaco. Potrivit reprezentantilor companiei, aceasta crestere a fost influentata in special de investitiile realizate anul trecut in comunicare, estimate la aproximativ doua milioane de euro. Pentru anul 2009 reprezentantii Delaco estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 40%, la aproape 260 mil. lei (peste 60 mil. euro) avand in plan lansari pe mai multe segmente de produse. Delaco este distribuitor unic in Romania pentru marcile Zott, Bergader, Joya, asigurand in acelasi timp atat distributia, cat si logistica pentru filiala producatorului de mezeluri Reinert.  
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO