Companii

Ionuţ Roman, Selgros: Vânzarea la tejghea rezistă, la fel şi comerţul tradiţional

Ionuţ Roman, Selgros: Vânzarea la tejghea rezistă, la...

Autor: Roana Rotaru

01.05.2017, 00:07 877

Ionuţ Roman, director relaţii clienţi al Selgros, al doilea mare jucător de tip cash & carry din România, un segment care se adresează în special micilor comercianţi şi jucătorilor din HoReCa, spune că magazinele mici vor rezista pe piaţă în ciuda expansiunii alerte a marilor lanţuri de tip hipermarket, supermarket şi discount.

„Micii comercianţi mai rezistă, se luptă. Într-adevăr sunt mulţi care închid, din păcate, pentru că aşa este viaţa, dar mai sunt şi cei care se reinventează şi care reuşesc să meargă mai departe. Am observat că încă mai rezistă micile magazine care îşi aduc produse proaspete, care au produse specifice locale, care reintroduc vânzarea la tejghea, pe care noi acum câţiva ani am eliminat-o“, a executivul în cadrul conferinţei ZF Retail 2017, eveniment ce a avut loc săptămâna trecută.

Selgros are local o reţea de 21 de magazine de tip cash & carry şi continuă expansiunea cu o unitate în Bistriţa. Spre deosebire de lanţurile de tip hiper sau supermarket, comerciantul se adresează mai puţin clientului final. Micii comercianţi sunt însă clienţii reţelei. În România mai sunt 54.000 de magazine mici, chioşcuri, cu 20.000 de unităţi mai puţin faţă de 2008, însă vânzările aces­tora rămân aproape de 9 mld. euro anual, conform datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO