Companii

Isărescu: Pentru un brand de ţară trebuie mai multe branduri puternice în interiorul ţării

Isărescu: Pentru un brand de ţară trebuie mai multe branduri puternice în interiorul ţării
10.12.2010, 15:21 31

Brandul României ar trebui susţinut în primul rând de mai multebranduri puternice interne, iar o bună reputaţie a serviciilor şibunurilor româneşti poate fi atinsă doar dacă se schimbă valorilesocietăţii şi creşte competitivitatea, afirmă guvernatorul BNR,Mugur Isărescu, citat de Mediafax.

"România ca atare are nevoie de un brand, se vorbeşte de unbrand, dar ca să ai un brand de ţară trebuie să ai în interior maimulte nume puternice, mai multe branduri. Cred că cea mai bunăcorelaţie între un brand şi o bună reputaţie e legat de ceea cepromovăm - competitivitate, care este lozinca sub care trebuie sane dezvoltăm în perioada următoare, în următorii zece ani. (...)Cred că următorii zece ani trebuie să fie dominaţi de acest cuvant:competitivitate", a spus guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, la unseminar privind brandurile româneşti.

Pentru fi competitive pe piaţa europană firmele româneştitrebuie să creeze servicii performante şi pe baza acestor produseşi servicii performante să îşi dezvolte branduri distince, reputateşi puternice. Citiţi mai mult despre ce crede guvernatorul BNR că este nevoiepentru un brand de ţară pe www.mediafax.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO