Companii

J’Info Tours îşi asigură 65% din venituri de la clienţii companii

J’Info Tours îşi asigură 65% din venituri de la...

Autor: Mirabela Tiron

04.08.2017, 00:05 255

„O firmă din agricultură a trimis 59 de persoane în vacanţă în Caraibe o săptămână, cu 5.000 de dolari de persoană, iar o firmă din IT a trimis 25 de angajaţi în Hawaii.“

Agenţia de turism J’Info Tours, una dintre cele mai mari de pe piaţă, care îşi asigură 65% din venituri din contractele cu companii, şi-a crescut afacerile cu 6,5% în primul semestru din acest an, până la 10 milioane de euro, potrivit lui Carmen Pavel, proprietara agenţiei.

„Clienţii companii au solicitat mai multe servicii, au organizat mai multe deplasări şi excursii de bonusare.  În pri­ma parte a anului am avut o companie din agricultură care a trimis pentru o săptămână 59 de persoane în Caraibe, a plătit 5.000 de dolari de persoană, iar o firmă din IT a trimis 25 de angajaţi în Hawaii şi a plătit 4.500 de dolari de persoană“, a spus Carmen Pavel.

Agenţia de turism are în portofoliu multi­na­ţionale din dome­niile farma­ceu­tic, auto, IT, cimentului sau din in­dustria tutunului şi agricul­tură. Prin inter­mediul J’Info Tours acestea achi­ziţionează bilete de avion, rezer­vă ca­mere de hotel sau organi­zea­ză trai­nin­guri sau alte evenimente. Prin­tre clienţii J’Info Tours se numără şi Avon, Uni­lever, Ericsson sau AIG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO