Companii

Jacobs, Ryanair: Nu cred că un aeroport poate spune: gata, am terminat tot ce trebuia făcut

Kenny Jacobs, directorul de marketing al Ryanair: Constanţa, Cluj sunt posibile viitoare aeroporturi, dar am putea creşte capacitatea actuală în bazele pe care le avem: Timişoara şi Bucureşti. E cel mai simplu mod de a creşte

Kenny Jacobs, directorul de marketing al Ryanair: Constanţa, Cluj sunt posibile viitoare aeroporturi, dar am putea creşte capacitatea actuală în bazele pe care le avem: Timişoara şi Bucureşti. E cel mai simplu mod de a creşte

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.01.2017, 00:06 439

Kenny Jacobs, directorul de marketing al Ryanair, cea mai mare companie aeriană din Europa, spune că aeroporturile din România au costuri nu tocmai mici comparativ cu alte aeroporturi şi crede că pentru ca acestea să fie competitive trebuie să ia în calcul acest aspect.

„Nu aş descrie aeroporturile din România ca fiind ieftine din punctul de vedere al costurilor (pentru companiile aeriene - n. red.). Dacă ar fi mai ieftine atunci ar putea fi o platformă bună de creştere şi pentru noi. Cu cât aeroportul este mai competitiv din punct de vedere al preţurilor şi din punct de vedere operaţional, cu atât pot creşte mai mult“, crede managerul. Ryanair este cel mai mare operator aerian low-cost din Europa şi practică tarife chiar şi de câţiva euro pe segment de zbor. Preţul biletelor de avion este influenţat de mai mulţi factori precum preţul combustibilului, costul cu forţa de muncă, distanţa cursei, dar şi de tarifele practicate de aeroporturi (staţionare, aterizare, securitate etc). 

Aeroporturile din România au fost tranzitate anul trecut de circa 16 milioane de pasageri, conform estimărilor ZF. Kenny Jacobs  spune că aeroporturile trebuie să investească constant în efiecientizarea activităţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO