Companii

Jucători din piaţa băuturilor au lansat produse dedicate celor mai populare festivaluri de muzică ale verii precum Untold sau Electric Castle. Miza: peste 400.000 de consumatori

Jucători din piaţa băuturilor au lansat produse...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.07.2017, 19:10 496

Berea Ursus Untold, apa minerală I Am Electric de la Perla Harghitei sau etichetele sticlelor de Coca-Cola care integrează brăţări Untold sunt doar câteva dintre lansările cu care marii jucători din piaţa băuturilor vor să atragă consumatorii la două dintre cele mai importante două festivaluri de muzică din România din perioada următoare, Electric Castle şi Untold.

Cele două festivaluri aşteaptă în acest an peste 400.000 de participanţi. Primul festival important care va avea loc în perioada ur­mătoare este Elec­tric Castle, care va avea loc în pe­rioada 12-16 iulie lân­gă Cluj, fiind ur­mat de Untold 3-6 au­gust tot la Cluj şi de Summer Well între 12 şi 13 august lângă Bucureşti. Weekend-ul trecut a avut loc un alt eveniment, Ne­ver­sea, la Con­stan­ţa. În total, aceste fes­tivaluri atrag pes­te 600.000 de oameni şi au împreună bugete de investiţii în organizare de 15- 20 de milioane de euro, con­form estimărilor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO