Companii

Kazahii de la KazMunayGas renunţă la brandul Litro, un experiment de peste 10 milioane de euro

La momentul lansării Litro, noii proprietari ai Rompetrol spuneau că intenţia este de a renunţa la brandul preluat de la omul de afaceri Dinu Patriciu şi de a-l înlocui cu Litro. Ulterior, kazahii au revenit asupra deciziei.

La momentul lansării Litro, noii proprietari ai Rompetrol spuneau că intenţia este de a renunţa la brandul preluat de la omul de afaceri Dinu Patriciu şi de a-l înlocui cu Litro. Ulterior, kazahii au revenit asupra deciziei.

Autor: Roxana Petrescu

02.07.2014, 20:21 855

La cinci ani după ce a lansat brandul de benzinării Litro, Rompetrol, al doilea cel mai mare jucător din piaţa petrolieră locală, renunţă la acest experiment de branding vizibil doar în patru benzinării de pe Autostrada Soarelui şi care a costat zece milioane de euro.

Brandul Litro a fost lansat în vara anului 2009, când au fost deschise primele două staţii cu acest nume la kilometrul 139 de pe Autostrada Soarelui.

Lan­sa­rea acestui nou concept de staţie, carac­terizată prin linii mai aerisite decât o staţie obişnuită a Rompetrol şi cu o gamă de culori diferită faţă de modelul standard, a fost prima schimbare vizuală implementată de noul management al Rompetrol, grup preluat în totalitate în 2009 de compania kazahă de stat KazMunayGas.

La momentul lansării, noii proprietari ai Rompetrol spuneau că intenţia este de a renunţa la brandul preluat de la omul de afaceri Dinu Patriciu şi de a-l înlocui cu Litro. Ulterior, kazahii au revenit asupra deciziei.

Potrivit informaţiilor furnizate la acel moment, Rompetrol a investit 1,3 milioane de euro pentru realizarea noului concept de benzinării, iar în total cele patru staţii, amplasate în pereche la kilometrul 88, respectiv 139 de pe Autostrada Soarelui, au costat circa 13 milioane de dolari.

În total, cheltuiala Rompetrol cu Litro se ridică astfel la peste 10 milioane de euro.

Reprezentanţii grupului nu au comentat decizia de a renunţa la brandul Litro până la închiderea ediţiei. Deja brandul nu mai există pe cele patru benzinării de pe Autostrada Soarelui.

Anul trecut, kazahii au venit cu un alt concept de staţie, prima unitate de acest tip fiind deschisă la Mogoşoaia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO