Companii

KFC: Bugetul alocat mediului digital este de patru ori mai mare faţă de acum cinci ani. Încă avem loc să creştem în această direcţie, mă aştept şi îmi doresc ca digitalul să fie exploatat tot mai bine şi în România

Monica Eftimie, chief marketing officer KFC

Monica Eftimie, chief marketing officer KFC

Autor: Bianca Dorobanţu

23.01.2017, 00:06 469
KFC, unul dintre cei mai mari jucători de  pe piaţa restaurantelor de tip fast food, alocă aproape 20% din bugetul de comunicare mediului digital, inclusiv reţelelor de socializare, în timp ce acum cinci ani ponderea aceluiaşi buget era de 5%, a spus Monica Eftimie, chief marketing officer al companiei. 
 
„Uitându-ne la ceea ce se întâmplă în afară, am văzut mult potenţial în mediul digital, care este mult mai permisiv şi rapid. Încă avem loc să creştem în această direcţie, mă aştept şi îmi doresc ca digitalul să fie exploatat tot mai bine şi în România.“
 
Totuşi, publicitatea TV este cea care atrage cea mai mare parte a bugetului de comunicare al com­paniei, pentru că reuşeşte să ajungă la restul consumatorilor, care nu sunt prezenţi în mediul online, a mai spus ea.
 
De altfel, o analiză a ZF pe baza datelor Mediafax Monitorizare arată că reclame la ofertele KFC se regăsesc adesea în prime-time-ul celor mai urmărite trei posturi de televiziune din România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO