Companii

Kraft Foods lanseaza biscuitii BelVita si Oreo cu peste 2 mil. €

12.05.2010, 23:09 2052

Kraft Foods Romania, cel mai mare jucator pe piata ciocolatei sia cafelei, incepe ofensiva pe segmentul biscuitilor dulci cu unbuget de peste 2 mil. euro in 2010.

Dupa ce in ultimii doi ani a mizat pe brandul Lu, preluat de laproducatorul francez Danone in 2007 printr-o tranzactieinternationala, compania a anuntat ieri lansarea biscuitilor dincereale integrale BelVita la nivel local. Producatorul intra astfelin lupta cu Nestle pe o piata estimata la mai putin de 50 mil.euro, pe care compania elvetiana detine de mai multi ani primapozitie.

"Investim in acest an peste un milion de euro in lansareaBelVita in Romania. Vrem sa crestem consumul local de biscuiti dincereale integrale si sa ajungem lider de piata pe categoria debiscuiti dulci. In prezent suntem pe locul al doilea", a declaratCristina Mosteanu, Marketing Manager Chocolate & Biscuits incadrul Kraft Foods Romania.

BelVita aduce vanzari anuale de circa 250 mil. euro companieiamericane, brandul fiind prezent in 8 tari.

Producatorul a adus in acest an in comertul local si biscuitiidulci Oreo, unul dintre cele mai mari branduri din portofoliulinternational al Kraft Foods, si in acelasi timp compania a aruncatMilka in lupta cu brandurile deja consacrate pe segmentulbiscuitilor cu ciocolata, precum Biskrem (Ulker) sau Ulpio (SupremeChocolat).

Milka este brandul cu cea mai mare cota de piata pe segmentultabletelor de ciocolata. Cristina Mosteanu a mai precizat cainvestitiile Kraft Foods in lansarea Oreo in Romania in acest anvor fi similare celor planificate pentru BelVita, ceea ce inseamnaca ofensiva companiei pe piata biscuitilor dulci va implicainvestitii de peste 2 milioane de euro.

Proiectele anuntate de Kraft Foods sunt primele lansari deproduse premium pe o piata pe care biscuitii simpli precum PetitBeurre si cei cu crema reprezinta peste 90% din vanzarile totale."Avantajul unei lansari intr-o perioada in care veniturileconsumatorilor scad este ca in momentul in care piata se va redresanoi vom fi in "pole position" (in fruntea plutonului - n. red.)datorita investitiilor de acum", a mai afirmat CristinaMosteanu.

Piata locala a biscuitilor (dulci si sarati) este estimata laaproximativ 100 mil. euro. Reprezentantii Kraft Foods Romaniaestimeaza consumul anual de biscuiti dulci la 0,7 kilograme pe capde locuitor, respectiv 7 pachete de 100 de grame. La randul sau,consumul de cereale pentru mic dejun este estimat de companiaelvetiana Nestle la 0,5 kilograme per capita, in conditiile in carein Marea Britanie media este de 7 kg/cap de locuitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO