Lanţul Belladonna repoziţionează 26 de farmacii sub un brand low-cost. „Vrem să ajungem la segmentul de clienţi pentru care preţul este factorul principal în achiziţie.“

24 mai 2017 Autor: Mirabela Tiron

Lanţul de farmacii Belladonna, controlat de antre­prenorii români Florin şi Alina-Nicoleta Gheorghiţă, a repoziţionat 11 farmacii din propria reţea sub un nou brand „low-cost“ lansat, Farmacia 1, urmând ca până la final de an să opereze 26 de farmacii sub acest nume.

„Vrem să atingem segmentul de populaţie pentru care preţul este factorul principal în achiziţie. În portofoliu vom avea cu predominanţă medicamente ale producătorilor de pe piaţa locală“, a declarat Anton Aldea, directorul executiv al farmaciilor Belladonna.

Lanţul de farmacii a avut vânzări de circa 220 de milioane de lei anul trecut, nivel similar cu cel din anul anterior.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.05.2017

 
Cuvinte cheie:
farmacii
, Belladonna
, rebranding
, low-cost
, farmacie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide