Companii

Lanţul de cofetării ANA Pan face primii paşi în mallurile din Capitală

Autor: Mirabela Tiron

09.03.2016, 00:07 6120

Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90 şi care a ajuns la afaceri de 17,4 milioane de lei (4 mil. euro) anul trecut, deschide primele unităţi în centrele comerciale din Bucureşti, ca parte a strategiei de extindere.

„Până la sfârşitul lunii vom deschide un magazin de 150 de metri pătraţi în centrul comercial Plaza România. Investiţia totală se va ridica la 150.000 de euro“, a declarat pentru ZF Cătălin Metehău, directorul general al ANA Pan. El mai precizează că în următoarele două luni se va deschide un al doilea magazin, în centrul comercial Bucureşti Mall, urmând să fie luate în considerare şi alte malluri din Capitală.

La începutul anului, oficialii grupului Anchor, dezvoltatorul celor două malluri din Capitală, spuneau că vor avea peste 20 de magazine noi în cele două centre comerciale până în primăvară, când vor încheia lucrările de renovare începute în urmă cu aproape doi ani.

Centrele comerciale reprezintă un nou canal de distribuţie pentru ANA Pan, care concurează pe piaţa locală atât cu cofetăriile independente de cartier, dar şi cu francize precum Paul, care s-au extins deja în malluri. Expansiunea în centrele comerciale din Capitală vine după ce lanţul de cofetării ANA Pan a reuşit să se extindă printr-un parteneriat cu reţeaua de super­mar­keturi Mega Image, unde a deschis în total opt unităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO