Companii

Lanţul de magazine de cosmetice Yves Rocher: Ţinta noastră este ca până în 2020 să ajungem locul trei în piaţă, faţă de şapte acum

Alexandru Răbâncă este cel care a dezvoltat lanţul de magazine Yves Rocher în România din 1999 până în 2016, când l-a vândut către francezi. Acum el conduce întreg businessul Yves Rocher în România. Mediafax Foto

Alexandru Răbâncă este cel care a dezvoltat lanţul de magazine Yves Rocher în România din 1999 până în 2016, când l-a vândut către francezi. Acum el conduce întreg businessul Yves Rocher în România. Mediafax Foto

Autor: Cristina Roşca

23.05.2017, 00:07 1304

Businessul producătorului de cosmetice Yves Rocher este operat în România de două companii, una fiind cea care se ocupă de magazine, iar cealaltă de vânzările prin corespondenţă şi internet. Afacerile grupului francez în România ar putea sări pragul de 100 mil. lei în acest an.

„Yves Rocher şi-a bugetat pentru anul 2017 o creştere de minimum 20% a aface­ri­lor din România, bazată atât pe dezvoltarea parcului de ma­gazine cât şi pe lan­sa­rea canalului, de Com­mu­ni­ty Selling. Această reţea cu­nos­cută public sub nu­me­le de Clubul Yves Rocher regrupează am­ba­sa­doa­re ale mărcii noastre pe întreg te­ri­toriul Ro­mâniei, promovând atât produsele noas­tre cosmetice, cât şi valorile brandului (…)“, spune Alexandru Răbâncă, execu­ti­vul ro­mân care conduce de la începutul aces­tui an întreg businessul Yves Rocher în Ro­mâ­nia.

El este de altfel cel care pe finalul anu­lui trecut a vândut reţeaua de magazine Yves Rocher pe care a dezvoltat-o în Ro­mâ­nia în sis­tem de franciză către grupul fran­cez. Gru­pul a intrat prima dată în România în 1999 în sistem de franciză, Alexandru Răbâncă fiind cel care a dezvoltat lanţul de magazine Yves Rocher. Direct, grupul a intrat în 2008 dezvoltând vânzările prin co­res­pondenţă şi pe internet. Prin această tran­zac­ţie, francezii au ajuns să controleze ambele companii.

Alexandru Răbâncă a povestit anterior pen­tru ZF că a descoperit brandul Yves Rocher în 1998, când a mers în Franţa la Cam­pionatul Mondial de Fotbal alături de ta­tăl său. La momentul acela era student la Facul­tatea de Farmacie. Un an mai târziu a adus businessul în România şi l-a dezvoltat până la 40 de magazine deschise în prin­cipalele oraşe din ţară. Oficialii companiei Yves Rocher declarau anterior că au în plan să ajungă la circa 50 de unităţi până în 2020.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO