Companii

Lidl scoate din buzunar peste 10 milioane de euro şi merge spre 200 de magazine

Lidl scoate din buzunar peste 10 milioane de euro şi...

Autor: Cristina Roşca

09.01.2015, 00:07 1250

Retailerul german Lidl, prezent pe piaţa locală oficial din 2011 după ce a preluat magazinele Plus, va continua expansiunea în acest an, cu peste zece unităţi noi, reţeaua urmând să se apropie de 200 de unităţi faţă de 183 în prezent.

„Colegii noştri care se ocupă de expansiune acoperă toate zonele ţării, pentru că suntem interesaţi să ne dezvoltăm la nivel naţional în toate regiunile, în egală măsură. Mai mult, pentru acest an avem în plan deschiderea a peste 10 noi magazine în diferite zone de interes din România“, spun reprezentanţii germanilor.

WikiZF: Profilul companiei Lidl,

Investiţia într-un magazin Lidl este potrivit informaţiilor ZF de circa 1 mil. euro, sumă ce nu include preţul terenului, ci doar construcţia magazinului propriu-zis. Astfel, germanii vor scoate din buzunar peste 10 mil. euro pentru expansiune. Lidl a intrat în România prin preluarea reţelei de peste 100 de magazine Plus, iar apoi s-a extins cu magazine construite de la zero.

În contextul expansiunii agresive, vânzările firmei Lidl Discount, care operează magazinele cu acelaşi nume, sunt estimate de ZF la peste 750 mil. euro anul trecut. Germanii nu şi-au depus situaţiile financiare în 2012 şi 2013, datele disponibile pentru 2011 fiind cele ale Plus Discount. Reprezen­tanţii Lidl nu oferă estimări nici pentru acest an, afirmând doar că va fi un an dificil din punct de vedere economic.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO