Companii

Lipsa de candidaţi din piaţa muncii determină companiile din retail, producţie şi outsourcing să-şi mute campaniile de recrutare în trenurile Metrorex

Lipsa de candidaţi din piaţa muncii determină...

Autor: Mihaela Pascari

14.11.2016, 00:03 324
Jucători din retail precum Lidl sau Kaufland, îmbu­teliatorul Pe­psiCo sau furnizorul local de ser­vicii de tip call center Blue Point, com­panii cu sute sau mii de anga­jaţi pe piaţa locală, au derulat în tre­nurile de metrou din Capitală acţiuni de pro­movare a joburilor dispo­ni­bile, „atraşi“ de publicul-ţintă extrem de numeros.

„Metroul este un mijloc de transport care vizează zilnic un număr mare de candidaţi, iar cam­panile des­fă­şu­rate de noi în ultimul an au de­ve­nit un punct de re­fe­rinţă pentru ceilalţi ju­cători din retail. Este în primul rând un instru­ment de imagine cu accent secundar pe zona de recrutare, ale cărui rezultate nu pot fi în mo­mentul de faţă mă­surate întrucât nu putem calcula un ran­da­ment efectiv al investiţiei realizate“, a spus Estera An­­ghelescu, Recrui­ting, Engagement & Employer Bran­ding Director în cadrul Kau­fland România, liderul din co­mer­ţul modern.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO