Lipsa de candidaţi din piaţa muncii determină companiile din retail, producţie şi outsourcing să-şi mute campaniile de recrutare în trenurile Metrorex

14 nov 2016 Autor: Mihaela Pascari

Jucători din retail precum Lidl sau Kaufland, îmbu­teliatorul Pe­psiCo sau furnizorul local de ser­vicii de tip call center Blue Point, com­panii cu sute sau mii de anga­jaţi pe piaţa locală, au derulat în tre­nurile de metrou din Capitală acţiuni de pro­movare a joburilor dispo­ni­bile, „atraşi“ de publicul-ţintă extrem de numeros.

„Metroul este un mijloc de transport care vizează zilnic un număr mare de candidaţi, iar cam­panile des­fă­şu­rate de noi în ultimul an au de­ve­nit un punct de re­fe­rinţă pentru ceilalţi ju­cători din retail. Este în primul rând un instru­ment de imagine cu accent secundar pe zona de recrutare, ale cărui rezultate nu pot fi în mo­mentul de faţă mă­surate întrucât nu putem calcula un ran­da­ment efectiv al investiţiei realizate“, a spus Estera An­­ghelescu, Recrui­ting, Engagement & Employer Bran­ding Director în cadrul Kau­fland România, liderul din co­mer­ţul modern.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.11.2016

 
Cuvinte cheie:
retail
, candidati
, campanie
, companii
, productie
, recrutare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide