Lucian Aldescu, şeful firmei de curierat DPD: „Jumătate din vânzări sunt aduse de clienţii din e-commerce. Am bugetat afaceri mai mari cu 20%“

3 feb 2017 Autor: Mirabela Tiron

Compania de curierat DPD, unul din cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, deţinută de GeoPoste, subsidiara poştei naţionale din Franţa La Poste, a finalizat anul trecut cu afaceri mai mari cu circa 20%, iar pentru acest an estimează o creştere similară cu cea de anul trecut.

„Piaţa de curierat creşte în con­tinuare, motorul fiind comerţul elec­tro­nic. Jumătate din vânzările noastre sunt asigurate de clienţii din e-commerce, iar restul de clienţi din alte sectoare. Vrem să ne mărim cota de piaţă, în acest an ne concentrăm pe creş­terea calităţii serviciilor. Investi­ţiile vor fi orientate în zona IT, după ce anul trecut am investit în infra­struc­tură“, a declarat pentru ZF Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD.

Anul trecut DPD a investit în dez­voltarea infrastructurii, în de­pozite şi huburi în mai multe oraşe. La finalul anului trecut, DPD des­chidea un depozit şi un hub la Sibiu, pe 4.400 de metri pătraţi, în urma unei investiţii de un milion de euro.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.02.2017

 
Cuvinte cheie:
afaceri
, crestere
, curierat
, clienti
, ecommerce
, firma
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide