Companii

Lucian Aldescu, şeful firmei de curierat DPD: „Jumătate din vânzări sunt aduse de clienţii din e-commerce. Am bugetat afaceri mai mari cu 20%“

Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD: Ianuarie a fost o lună mai slabă decât ianuarie 2016, cred că zăpada şi ce se întâmplă la nivel politic au contribuit la acest lucru

Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD: Ianuarie a fost o lună mai slabă decât ianuarie 2016, cred că zăpada şi ce se întâmplă la nivel politic au contribuit la acest lucru

Autor: Mirabela Tiron

03.02.2017, 00:06 853
Compania de curierat DPD, unul din cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, deţinută de GeoPoste, subsidiara poştei naţionale din Franţa La Poste, a finalizat anul trecut cu afaceri mai mari cu circa 20%, iar pentru acest an estimează o creştere similară cu cea de anul trecut.

„Piaţa de curierat creşte în con­tinuare, motorul fiind comerţul elec­tro­nic. Jumătate din vânzările noastre sunt asigurate de clienţii din e-commerce, iar restul de clienţi din alte sectoare. Vrem să ne mărim cota de piaţă, în acest an ne concentrăm pe creş­terea calităţii serviciilor. Investi­ţiile vor fi orientate în zona IT, după ce anul trecut am investit în infra­struc­tură“, a declarat pentru ZF Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD.

Anul trecut DPD a investit în dez­voltarea infrastructurii, în de­pozite şi huburi în mai multe oraşe. La finalul anului trecut, DPD des­chidea un depozit şi un hub la Sibiu, pe 4.400 de metri pătraţi, în urma unei investiţii de un milion de euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO