Companii

Magazinele JYSK şi-au majorat vânzările cu 61%. „A fost cel mai bun an de până acum“

Alexandru Bratu, country manager al JYSK România: La nivel de grup, JYSK Nordic îşi propune o creştere anuală de 10%, iar piaţa din România contribuie foarte mult la îndeplinirea acestui obiectiv

Alexandru Bratu, country manager al JYSK România: La nivel de grup, JYSK Nordic îşi propune o creştere anuală de 10%, iar piaţa din România contribuie foarte mult la îndeplinirea acestui obiectiv

Autor: Alina-Elena Vasiliu

20.01.2017, 00:05 703

„Ne dorim să deschidem 10-15 magazine noi în 2017 şi avem deja planificate deschideri.“

Retailerul danez de mobilă şi accesorii JYSK, care deţine o reţea de 45 de magazine pe piaţa locală, şi-a ma­jorat vânzările cu 61% în anul financiar trecut la 223 mil. lei (50 mil. euro) şi a înregistrat un profit EBIT de 28 de milioane de lei (6,2 mil. euro), în creştere cu 180%.

„În anul financiar care s-a încheiat (2015/2016), JYSK România a înregis­trat cele mai bune rezultate de până acum, atât în ceea ce priveşte cifra de afa­ceri, cât şi în ceea ce priveşte

EBIT-ul“, a spus Alexandru Bratu, country manager al JYSK România, precizând că anul 2016 a fost foarte bun pentru toată piaţa de mobilier din România. În ultimul an financiar, retailerul a inaugurat 13 magazine noi, bifând primele unităţi din Botoşani, Tulcea, Iaşi, Craiova, Drobeta-Turnu Severin şi Hunedoara, şi a reamenajat două magazine noi după un concept nou de design, în Arad şi Suceava.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO