Companii

Mărcile Bergenbier şi Noroc valorează 68 milioane de lei

Mărcile Bergenbier şi Noroc valorează 68 milioane de lei

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.08.2015, 00:07 575
O parte din mărcile înregistrate Bergenbier şi Noroc, din portofoliul producătorului Bergenbier, al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa berii, sunt evaluate la 67,9 milioane de lei, conform unui document din Monitorul Oficial.

Evaluarea a apărut în contextul unei discuţii privind o majorare de capital. Din infuzia de aproape 300 de milioane de lei pe care acţionarii vor s-o facă, circa 68 milioane de lei vin din evaluarea mărcilor.

„Aceasta este valoarea mărcilor pe care StarBev Netherlands  le-a adus ca aport în natură la majorarea capitalului societăţii în 2014 şi suma este conformă cu evaluarea realizată atunci. Dar aceste mărci care au făcut obiectul contribuţiei acţionarului majoritar la creşterea capitalului social în 2014 nu sunt toate mărcile pe care Bergenbier le are în portofoliu”, spun reprezentanţii companiei cu afaceri de 465 milioane de lei.

Printre mărcile înregistrate ale Bergenbier se numără Bergenbier, Noroc, Prietenii ştiu de ce sau Bergenbier Brună.

Bergenbier a avut anul trecut o cifră de afaceri de 465 milioane de lei, în creştere cu 6% faţă de anul precedent, şi o pierdere de 104 milioane de lei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO