Companii

McCann Erickson a adus acasă cele nouă premii câştigate la Cannes

McCann Erickson a adus acasă cele nouă premii câştigate la Cannes

Autor: Cristina Roşca

28.06.2011, 00:01 467

Grupul de comunicare McCann Erickson, unul dintre cele mai maride pe piaţa locală de profil, cu afaceri de circa 64 mil. euro în2009, a venit acasă de la Cannes cu nouă premii, dintre care douăgrand prix-uri Lion şi un Titanium Lion, pentru campania "AmericanRom", realizată pentru Kandia Dulce.

McCann Erickson a mai câştigat şi trei trofee de aur, unul deargint şi două de bronz la festivalul de publicitate Cannes LionInternational Festival of Creativity, cel mai important festivalpentru creativitate în comunicare.

"Sper că publicitatea românească nu va mai fi la fel de acumînainte. Sper că va fi mai bună şi mai competitivă - sigur e că vafi văzută altfel în competiţiile internaţionale. Premiile de laCannes sunt rezultatul deciziei pe care am luat-o acum câţiva anide a ne poziţiona ca agenţie regională. Am hotărât atunci să neraportăm la standardele internaţionale şi asta ne-a ajutat să facemcampanii ieşite din comun pentru clienţii noştri", spune AdrianBoţan, Creative Partner McCann Erickson.

Anul acesta a fost pentru prima dată când o agenţie românească aadus acasă un Grand Prix, dar şi un Titanium Lion, care se acordăpentru cele mai avangardiste campanii la nivel mondial. McCannErickson, grupul condus de Bogdan Enoiu, include agenţiile McCannErickson, MRM Worldwide, McCann PR, Momentum, Universal McCann.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO