Companii

McDonald’s a devenit al doilea jucător de pe piaţa de cafenele din România, cu afaceri de peste 36 de milioane de lei

Autor: Cristina Roşca

22.08.2017, 00:07 3089
- Gigantul american deţine 26 de cafenele sub brandul McCafe, toate deschise în incinta restaurantelor grupului - Anul trecut au fost inaugurate şase unităţi, iar compania are în plan să continue expansiunea în 2017 în acelaşi ritm - Cafenelele contribuie cu 6% la totalul businessului.
McDonald’s a ajuns la 26 de cafenele în România sub brandul McCafe, iar acestea contribuie cu 6% la cifra de afaceri a grupului pe piaţa locală, adică cu circa 36 de milioane de lei. Businessul total al gigantului american a depăşit anul trecut pragul de 600 de milioane de lei, acesta fiind cel mai bun rezultat de până acum, conform datelor publice. După numărul de unităţi şi după cifra de afaceri, divizia de cafenele a lanţului american de restaurante fast-food este al doilea cel mai mare jucători de pe piaţa locală de cafenele şi baruri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO