Serviciile stomatologice formează un business de 100 mil. euro, care a crescut cu 40% în timpul crizei, dar care este extrem de fragmentat, cu peste 3.700 de companii, doar trei reuşind să aibă o cifră de afaceri de peste 1 mil. euro.
Afacerile companiilor din acest domeniu au depăşit pragul de 100 mil. euro anul trecut, de la 78 mil. euro în 2008, anul premergător crizei financiare, arată datele Registrului Comerţului, acestea fiind primele informaţii despre valoarea serviciilor stomatologice din România.
„Majoritatea cabinetelor dentare sunt gestionate chiar de medici, care sunt nevoiţi să îşi împartă atenţia între realizarea actului medical şi administrarea aspectelor legate de business. (…) Piaţa stomatologică are un foarte mare potenţial de dezvoltare“, spune Oana Taban, directorul general al Dent Estet, cel mai mare jucător de pe piaţa de servicii stomatologice.
Cifra de afaceri medie a unei companii de servicii stomatologice a fost de 30.000 de euro anul trecut, în creştere cu 30% comparativ cu 2008.
Citiţi în continuare pe ZF Corporate:
- evoluţia pieţei de servicii stomatologice în criză, preţuri medii pentru serviciile de bază
- companiile care au depăşit pragul de 1 mil euro ; detalii despre cele mai mari trei companii din domeniu
- afacerile cumulate ale primelor cinci companii de pe piaţa de servicii stomatologice , ponderea lor în ansamblul pieţei