Companii

Mirodeniile le aduc încasări de 70.000 de euro/an

galerie foto

galerie foto

Autor: Corina Mirea

02.11.2013, 12:17 959
Bojan Spasic, 40 de ani, de origine sârbă, a decis în urmă cu trei ani să pornească un business de nişă - un magazin de mirodenii în centrul Capitalei  - în care investiţiile au depăşit 50.000 de euro şi în care este asociat cu Oana Bakovic. Primul business al lui Spasic în România a fost agenţia de publicitate Friends Advertising.
 
Magazinul de Mirodenii, de­ţi­nut de firma Salt End SRL, s-a des­chis în 2011 şi anul trecut (al doilea de activitate) a avut venituri de aproape 70.000 de euro, po­trivit datelor de la Ministerul de Finanţe.  Tot de anul trecut, cei doi antreprenori au început să colaboreze cu Mega Image, având propriile standuri Magazinul de Miro­denii în 28 dintre magazinele retailerului belgian. În pre­zent, vânzările mirodeniilor expuse în magazinele Mega Image reprezintă circa 60%-70% din veniturile Salt End.
 
„Bojan a fost întotdeauna pasionat de bucătărie şi era nemulţumit mereu de faptul că în România nu găsea suficiente mirodenii. Aveam nişte bani puşi deoparte, nu câţi am fost nevoiţi să investim până acum, şi am zis că este cazul să începem o afacere. A durat cam un an până să deschidem magazinul pentru că nu exista un precedent pe piaţă, nu ştiam ce trebuie făcut, autorizaţiile le-am obţinut greu şi a durat mult să găsim şi furnizori pe care să ne bazăm lună de lună“, spune Oana Bakovic.
 
Ea precizează că, iniţial, bugetul pentru deschiderea afacerii era de 30.000 de euro, însă investiţia de până în prezent depăşeşte 50.000 de euro. De altfel, deşi veniturile companiei au ajuns la aproape 70.000 de euro anul trecut, Oana Bakovic estimează că afacerea va ajunge pe profit abia peste încă trei ani, având în vedere că majoritatea vânzărilor de până în prezent au fost reinvestite în stocuri, salarii şi chiar în standurile folosite pentru Mega Image, unde compania expune 32 de mirodenii diferite.

Citiţi continuarea articolului aici

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 01.11.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO