Companii

MOL a vândut cu 4% mai mulţi carburanţi pe o piaţă în scădere după ce a investit în extindere

MOL a vândut cu 4% mai mulţi carburanţi pe o piaţă în scădere după ce a investit în extindere

De la începutul anului MOL România a mai deschis două noi puncte de alimentare după o investiţie de 500.000 de euro. Cele două noi benzinării sunt amplasate la Huedin (Cluj) şi Piatra Neamţ (judeţul Neamţ), astfel că reţeaua MOL România este formată în prezent din 137 de staţii. Foto: Gabriel Petrescu

Autor: Roxana Petrescu

26.02.2013, 18:54 193

Creşterea a venit din volumele de motorină, dar şi datorită celor 7 milioane de euro pe care compania le-a investit anul trecut în extinderea reţelei.

"În România, creşterea volumelor comercializate s-a tradus într-o creştere a cotei de piaţă de peste 12% şi a fost rezultatul unei activităţi promoţionale intensive şi a creşterii reţelei", se arată în raportul financiar al grupului petrolier ungar. Compania a ajuns anul trecut la 135 de benzinării, în condiţiile în care a început 2012 cu 128 de puncte de alimentare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO