„SUA şi Israel rămân pieţe principale, tradiţionale. Totodată avem vânzări foarte bune în Italia, Spania, Anglia datorită comunităţilor de români din aceste ţări. Exporturile de vin vor creşte însă datorită pieţelor emergente“, spune Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar România.
Murfatlar România administrează în prezent peste 3.100 de hectare de viţă-de-vie, iar în momentul de faţă aproximativ 2.400 de hectare sunt pe rod, cuprinzând peste zece soiuri de bază. „Producţia din 2015 va fi una de calitate, în special pentru vinurile roşii. Vorbim despre un an ce poate fi încadrat la foarte bun şi excepţional pe alocuri, un an cu mult soare, dar şi cu ploi dozate perfect de Creator“. Negrescu precizează că actuala campanie de cules nu s-a încheiat, dar, conform estimărilor, cantitatea totală estimată este similară celei din 2014.
Murfatlar România, aflată în insolvenţă, a avut afaceri de 113 mil. lei anul trecut, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Murfatlar este controlată de fraţii Dobronăuţeanu (Emanuel - Corneliu şi Ion Şerban), potrivit ultimelor date.