Grupul german a renunţat iniţial la businessul Selgros, pe care l-a vândut într-o tranzacţie internaţională. Apoi a vândut magazinele Billa din România către Carrefour în decembrie 2015. La finalul anului acesta retailerul va închide şi cele opt magazine XXL Mega Discount, brandul urmând să dispară. Două dintre magazine, cele din Galaţi şi Sibiu, vor fi scoase la vânzare, iar celelalte şase vor fi transformate în Penny Market, potrivit datelor ZF.
„Rezultatele formatului de magazine Penny Market şi concentrarea noastră din ultimii ani pe dezvoltarea brandului ne-au convins că potenţialul acestuia este semnificativ pentru evoluţia Rewe în România. De aceea, am hotărât să începem un proces de rebranding şi remodelare a magazinelor XXL Mega Discount în format Penny Market“, au spus oficialii companiei la sfârştul săptămânii trecute.
De altfel, brandul Penny Market este brandul fanion al grupului în prezent, sub acesta fiind deschise circa 180 de magazine. Sub brandul XXL Mega Discount sunt doar opt.
Situaţia magazinelor XXL Mega Discount era incertă de mai multă vreme, ele fiind scoase şi anterior la vânzare, însă negocierile au eşuat atunci, după cum a scris şi Ziarul Financiar în primăvară.