Companii

Noile grile de programe ale televiziunilor au adus în prime-time reclame la maşini, băuturi răcoritoare şi la restaurantele McDonald’s

Noile grile de programe ale televiziunilor au adus în...

Autor: Corina Zamfir

15.09.2017, 00:04 148
Băuturile răcoritoare, maşinile şi restaurantele McDonald’s au dominat prime-time-ul de luni seara pe cele mai urmărite trei posturi de televiziune din România, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare. Prima zi de şcoală din 2017 şi noile grile de programe ale televiziunilor au adus în prime-time reclame la maşini pre­cum Toyota Corolla sau Toyota Rav4, modele produse de grupul ja­ponez. Toyota a fost urmată de Mazda, cu reclamă la modelul Mazda CX5, şi Nissan, cu reclamă la Nissan Qashqai. Săptămâna aceasta s-au mai remarcat McDonald’s cu trei reclame în prime-time, faţă de o singură reclamă la KFC, rivalul său direct, dar şi băututile răcoritoare de la Coca-Cola şi apa Aqua Carpatica, brandul sub care compania Carpathian Springs îmbuteliază apa minerală naturală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO