Media & advertising

Noile grile de programe ale televiziunilor au adus în prime-time reclame la maşini, băuturi răcoritoare şi la restaurantele McDonald’s

15 sep 2017 Autor: Corina Zamfir

Băuturile răcoritoare, maşinile şi restaurantele McDonald’s au dominat prime-time-ul de luni seara pe cele mai urmărite trei posturi de televiziune din România, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare. Prima zi de şcoală din 2017 şi noile grile de programe ale televiziunilor au adus în prime-time reclame la maşini pre­cum Toyota Corolla sau Toyota Rav4, modele produse de grupul ja­ponez. Toyota a fost urmată de Mazda, cu reclamă la modelul Mazda CX5, şi Nissan, cu reclamă la Nissan Qashqai. Săptămâna aceasta s-au mai remarcat McDonald’s cu trei reclame în prime-time, faţă de o singură reclamă la KFC, rivalul său direct, dar şi băututile răcoritoare de la Coca-Cola şi apa Aqua Carpatica, brandul sub care compania Carpathian Springs îmbuteliază apa minerală naturală.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 15.09.2017

 
Cuvinte cheie:
reclama
, prime-time
, masini
, bauturi
, mcdonald's
, programe
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide