Companii

Noile malluri devin atracţii turistice pentru ţările vecine. „Sunt organizate deplasări ale turiştilor lor în weekend“. La Iaşi vin la mall clienţi din Republica Moldova, la Timişoara din Serbia

Noile malluri devin atracţii turistice pentru ţările...

Autor: Bogdan Alecu

24.10.2019, 00:08 1252

Deschiderea unor noi malluri în oraşe amplasate în proxi­mi­tatea graniţei atrage clienţi atât din oraş şi îm­pre­jurimi, cât şi din ţările vecine, aceştia venind pentru a achiziţiona din magazine produse care nu sunt disponibile în magazinele din ţările lor.

„Centrele reprezintă un punct de atracţie pentru turişti. În Iaşi, locuitorii din Republica Moldova constituie un număr important în traficul din cadrul proiectului, iar unele ţări, cum ar fi Serbia, organizează deplasări ale turiştilor lor în weekend la mallul din Timişoara“, a declarat Oana Diaconescu, head of leasing pentru Iulius Town, în cadrul conferinţei ZF Malluri & centre comerciale ’19.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO