Gala Business Magazin 100 TINERI MANAGERI DE TOP

Noua generaţie de executivi şi antreprenori: Norocul este să te întâlneşti cu oamenii de la care poţi să înveţi şi să iei ce-i bun de la ei. GALERIE FOTO

24 mai 2013 Autor: Ioana Mihai-Andrei

Vezi galeria foto Din 2006, an de an, cataloagele Business Magazin au reunit poveşti de carieră pentru 800 de tineri manageri de top. GALERIE FOTO

Business Magazin a acordat, miercuri-seară, în cadrul galei 100 TINERI MANAGERI DE TOP, zece premii celor mai performanţi tineri manageri din România, aceştia regăsindu-se şi în cea de-a opta ediţie a catalogului „100 tineri manageri de top“, lansat cu acest prilej (www.bmag.ro).

Toţi cei prezentaţi în catalog sunt cu adevărat câştigători în acest mediu economic. Antreprenori care reuşesc să crească şi să reinventeze afacerile, executivi din companii care găsesc noi motoare de creştere sunt deopotrivă cei ce schimbă mediul economic, dar şi modele de urmat. În fiecare ediţie a catalogului sunt prezentaţi manageri cu vârsta de până în 40 de ani care au atins performanţa în afaceri şi s-au remarcat în domeniul în care activează. Din 2006, an de an, cataloagele au reunit poveşti de carieră pentru oameni care au „ars“ etape, avansând într-un ritm la care visează, probabil, orice student de pe băncile facultăţilor. Dinamismul României, în care se formează încă pieţe, afaceri, nişe, este una dintre marile şanse pe care le oferă economia autohtonă la capitolul carieră.

Gala Premiilor Business Magazin a fost realizată cu sprijinul partenerilor Romtelecom, Siveco, Raiffeisen Premium Banking şi Marsay.

„În viaţă sunt şi piste false, iar oamenii au plecat dintr-o bancă în alta uitându-se la salariu, dar nu au construit neapărat cariere. E important să ai o viziune şi când a oprit trenul trebuie să te urci în el“, a spus în cadrul evenimentului Cristian Sporiş,VP corporate banking în cadru Raiffeisen Bank. El a fost prezentat în prima ediţie a catalogului, în 2006, an în care a fost premiat de Business Magazin la categoria servicii financiare.

„Am avut noroc. Am lucrat cu cei mai buni oameni şi am învăţat munca asta de la cei mai buni oameni. Ideal într-un call center este să suni de o sută de ori şi să primeşti acelaşi răspuns“, a declarat la gală Vladimir Sterescu, country manager la CGS România, referindu-se la evoluţia pe care a avut-o în carieră. El s-a numărat printre managerii prezentaţi în ediţia „100 de tineri manageri de top din 2007“, fiind premiantul din acel an al categoriei IT&C.

„Norocul este să te întâlneşti cu oamenii de la care poţi să înveţi, să iei ce-i bun de la ei şi să reuşeşti să aplici. Trebuie să exportăm tinerele talente din România pentru că într-o zi ei vor fi recunoscători şi vor aduce în România cunoştinţele pe care le-au dobândit într-o altă ţară“, a spus în cadrul eveni­mentului Cătălin Olteanu-Heel, director general al FM Logistic România, prezentat în catalogul din 2010.

Gala Premiilor Business Magazin pune în scenă, de opt ani, viziunea celor care reprezintă „valul nou“, a celor care transformă vizibil România prin energia şi creativitatea lor. Prin această iniţiativă, echipa de profesionişti Business Magazin îi selectează şi îi promovează pe tinerii manageri care conduc astăzi unele dintre cele mai importante afaceri din România şi care vor reprezenta cel mai bine mediul de afaceri în următorii zece ani.

Tatian Diaconu, managing director Immochan România premiu la categoria Alte Servicii

De 15 luni, Tatian Diaconu se află la conducerea Immochan România, divizia imobiliară a grupului de retail Auchan, fiind angajat pentru a înfiinţa şi dezvolta această companie pe piaţa românească. Împreună cu echipa sa se ocupă de dezvoltarea a două proiecte de retail - Coresi Braşov şi un centru comercial în Drumul Taberei, Bucureşti -, valoarea cumulată a investiţiilor fiind de 120 de milioane de euro. Până la finalul anului responsabilităţile sale s-ar putea dubla, odată cu înglobarea operaţiunilor reţelei de hipermarketuri Real în cadrul Auchan, tranzacţie semnată anul trecut şi care aşteaptă avizul Consiliului Concurenţei.

 

Bogdan Padiu, CEO TeamNet, premiul la categoria IT&C

Conduce TeamNet, un business de IT pe care l-a pornit în urmă cu 12 ani şi care a ajuns astăzi la afaceri de peste 45 de milioane de euro. Şi-a început cariera încă de pe vremea când era elev de liceu, chiar în domeniul IT, ca programator, iar în primii ani de facultate acumulase deja o experienţă relevantă în domeniu şi dezvoltase aplicaţii complexe pentru o companie privată. În 2001 însă, proaspăt absolvent al ASE, Bogdan Padiu a decis să urmeze calea antreprenoriatului, aşa că a pornit împreună cu un grup de prieteni TeamNet, un business IT cu un plan de afaceri bazat pe o investiţie iniţială de 100.000 de dolari.

 

Ştefan Gaibu, director directia logistică Dacia, premiul la categoria Pieţe Industriale

Este cel mai tânăr manager dintre cei care conduc activităţile de producţie derulate pe platforma industrială de la Mioveni. Absolvent a două programe de MBA şi cu experienţă în transport şi logistică, Ştefan Gaibu îl înlocuieşte pe Jean Detrun, care a deţinut această funcţie din 2005 până în prezent. Potrivit lui, pentru Direcţia Logistică Centrală Dacia, anul 2013 va fi unul de consolidare, dar şi un an plin de noi provocări, proiecte noi şi proiecte la nivel internaţional, de o importanţă majoră pentru familia Dacia şi Renault.

 

 

Dorina Dobre, director general al fabricii Recunoştinţa, parte din CrisTim, categoria Pieţe de Consum

Întreaga carieră a fost construită, pas cu pas, în industria cărnii, iar acum coordonează activitatea a 600 de persoane şi răspunde practic de tot ce înseamnă producţia de mezeluri şi produse din carne a grupului CrisTim. S-a angajat la Recunoştinţa, fabrică a grupului CrisTim, în urmă cu opt ani, iar înainte de a ajunge la conducerea unităţii de producţie a parcurs, spune ea, tot „fluxul tehnologic“. Cunoaşte fiecare proces din fabrică şi spune că pentru a conduce o astfel de fabrică, sunt necesare cunoştinţe dobândite în fiecare zi.

 

Oana Simon, Novei Medical, premiul pentru antreprenoriat

N-a lucrat nicio zi ca angajată, ci a clădit împreună cu soţul său, de la zero, o fabrică de recipiente pentru analize medicale lângă Bacău. În 2007, la trei ani de la primul pas în construcţia fabricii, a ieşit pe bandă primul produs, o cutie petri, pentru analizele de sânge. Fabrica este singura de pe piaţa românească în acest domeniu, produsele concurente fiind doar de import. Nici drumul până acolo, nici cel ce a urmat nu a fost uşor, dar cifra de afaceri a fabricii Novei Medical care a ajuns anul trecut la 1,7 milioane de euro, faţă de 1,5 milioane de euro în 2011. Antreprenorii lucrează acum cu zeci de spitale şi sute de clinici private, au 30 de angajaţi şi nu se desprind aproape deloc de afacerea pe care nu-şi imaginează că o pot vinde.

 

Paul Ursăciuc, vicepreşedinte operaţiuni, membru al Comitetului Executiv la BCR, premiul pentru Servicii Financiare

Anul acesta a început cu o veste bună pentru Paul Ursăciuc: a primit de la BNR autorizaţia de a-şi prelua mandatul de membru în comitetul executiv al băncii, după ce în toamna trecută fusese promovat chief operating officer al BCR. Ursăciuc a devenit astfel al doilea român din comitetul executiv al celei mai mari bănci din România, după Sergiu Manea, şi unul dintre puţinii români care ocupă acum funcţii de vârf într-o bancă cu acţionariat străin. Echipa cu care lucrează direct include zece oameni, iar în organizaţie, în zona lui de coordonare (operaţiuni şi IT), lucrează peste 1.000 de specialişti. Din 2007 este şi preşedintele Comisiei de audit intern din Asociaţia Română a Băncilor.

 

Costin Raiu, director global research and analysis, Kaspersky Lab, premiu special

Conduce echipa globală de cercetare şi analiză a companiei de securitate informatică Kaspersky Lab. Povestea lui în lumea viruşilor a început însă acum aproape două decenii, când, elev de liceu fiind, a dezvoltat un antivirus pentru a curăţa reţeaua de calculatoare a Colegiului Naţional I.L. Caragiale infectată cu un virus pe care nicio soluţie de securitate disponibilă pe piaţă la nivel mondial nu îl recunoştea. A făcut atunci un antivirus pentru colegiu, apoi altele; în ultimul an de liceu a primit un telefon de la omnul de afaceri Radu Georgescu de la Gecad şi astfel a început cariera sa în domeniu.

 

Dani Caramihai, Fratelli, premiu special

Dani Caramihai sau unul dintre cei patru „Fratelli” are 38 de ani şi este acţionar în cadrul unuia dintre cele mai mari şi mai cunoscute businessuri din HoReCa din România, cu afaceri de 6 mil. euro anul trecut. El a deschis împreună cu trei parteneri cinci localuri Fratelli, barul Biutiful din centrul istoric, membership clubul pentru expaţi şi executivi Le Club şi firma de catering Flavours. Astăzi el se ocupă de managementul afacerii, în timp ce fiecare dintre ceilalţi are atribuţii de comunicare, design şi zona juridică. Deciziile majore nu se iau însă decât la comun. A lucrat alături de tatăl său până la 28 de ani, în 2004, an în care începe să se scrie istoria grupului Fratelli.

 

Alina Popa, director departament financiar, Petrom, premiu special

La 36 de ani, Alina Popa este director al departamentului financiar în cadrul Petrom. Ea povesteşte că profesia de auditor, cu care şi-a început cariera, i-a plăcut foarte mult şi că i-a fost greu să plece din consultanţă, dar şi-a dorit să lucreze în cea mai mare companie din România. În departamentul financiar din Petrom a implementat consolidarea raportării financiare, scurtarea termenelor de raportare şi a pus în aplicare un sistem de controale interne care asigură acurateţea informaţiilor.

 

Alexandru Coşbuc, vicepreşedinte adjunct International Account and Partners - Siveco, premiu special

La 32 de ani, Alexandru Ionescu Coşbuc este unul dintre cei mai tineri executivi ai producătorului autohton de software şi servicii Siveco. Din poziţia de vicepreşedinte adjunct al diviziei International Accounts and Pertners, Coşbuc este responsabil de conducerea biroului Siveco din Emiratele Arabe Unite. Totodată, executivul se ocupă şi de dezvoltarea proiectelor guvernamentale ale companiei în zona Golfului Arab. Extinderea în zona Golfului Arab face parte din strategia Siveco de creştere pe plan internaţional, în condiţiile în care anul trecut, din cifra de afaceri de 80 de milioane de euro a companiei aproximativ 30% au provenit din exporturi.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.05.2013

 
Cuvinte cheie:
gala business magazin
, antreprenori
, manageri
, executivi

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat si va aparea dupa ce va fi moderat!

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!

zf.ro
Abonează-te la Închide